Klantenservice Retourneren
Klantenservice

Retouren en garantie

Ik heb online een product besteld, maar ik twijfel over het product. Mag ik het uitpakken?

U mag een product uitpakken en uittesten voor zover dat nodig is. Dit houdt in dat u bijvoorbeeld uw bestelling mag controleren op compleetheid, het product mag inspecteren op de juiste kleur etc. U mag het product niet in gebruik nemen.

Mag ik een artikel retourneren?

Alle artikelen kunnen binnen 14 dagen na ontvangst aan ons worden geretourneerd, mits ongeschonden en in de originele verpakking. Deze 14 dagen gaan in op het moment dat u het artikel heeft ontvangen.

Hoe retourneer ik een artikel?

Maak altijd gebruik van het retourformulier. Vul dit volledig in en klik op verzenden. U ontvangt vervolgens alle informatie over de retourprocedure en een retournummer. Zo raakt uw retour niet kwijt en kunnen wij zorgdragen voor een juiste en snelle afhandeling. Zorg ervoor dat u het artikel stevig verpakt  om beschadiging tijdens transport te voorkomen. Geef uw retourzending af bij PostNL en bewaar het verzendbewijs goed. Na ontvangst van uw retourzending ontvangt u een bevestiging per e-mail en wordt het artikel binnen 14 dagen verrekend.

Kan ik een artikel ruilen?

Ruilen is mogelijk door het ontvangen artikel te retourneren via het retourformulier en een nieuwe bestelling te plaatsen in onze webshop. Om technische redenen is het niet mogelijk om een artikel bij  één van onze verkooppunten te retourneren.

Hoe krijg ik mijn geld terug?

Zodra uw zending met retournummer door ons ontvangen is, wordt deze verwerkt in ons distributiecentrum. Vervolgens ontvangt u op het door u aangegeven rekeningnummer het aankoopbedrag inclusief de eventueel bij bestelling gemaakte verzendkosten.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

Indien u een product retourneert, komen de kosten van de verzending voor uw rekening. Wij nemen deze kosten voor onze rekening indien wij het verkeerde product hebben geleverd of de fout op een andere manier aan ons te wijten is.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

Als uw bestelling niet compleet is of (een deel van) uw bestelling is beschadigd, neemt u dan contact op met onze klantenservice via info@laseronlineshop.nl of 020-4111875

Wat is de garantietermijn?

Voor alle Laserliner® artikelen geldt een fabrieksgarantie van vier jaar mits aangekocht na 1-1-2016.

Voorafgaande aan deze datum geldt een fabrieksgarantie van twee jaar.